A Broken People//
#8
[html]
Table By Jolee!


http://img.photobucket.com/albums/v468/ ... iTable.png); background-color:#010401; background-position:bottom center; background-repeat:no-repeat; text-align:justify;">

OOC: .............


Death was always so much fun, with crosses burning and flames engulfing the bodies of death. Death reminds me of the Holocaust, where their bodies were burned with they were alive, screams of the innocent filling the air, and limbs melting from their very skin. They tried to get out of the huge pit in which they were pushed, their nails digging into the dirt that was unstable and not able to hold the already smaller bodies they had. I once saw a film, which in engraved into my mind, of these three jews walking. They reminded me of zombies, their flesh barely on their skin, you couldn't even tell if it was a male or female you were looking at. Death reminds me of Earth.Death was always so much fun, with crosses burning and flames engulfing the bodies of death. Death reminds me of the Holocaust, where their bodies were burned with they were alive, screams of the innocent filling the air, and limbs melting from their very skin. They tried to get out of the huge pit in which they were pushed, their nails digging into the dirt that was unstable and not able to hold the already smaller bodies they had. I once saw a film, which in engraved into my mind, of these three jews walking. They reminded me of zombies, their flesh barely on their skin, you couldn't even tell if it was a male or female you were looking at. Death reminds me of Earth.


"This is Happiness I Speak Of," "This is Earnestness I Think Of" This is Fluidity I Move With. "This Is Power that I RULE with..."
Image by Jolee, table code by Ryne



Table By Levi!


http://i880.photobucket.com/albums/ac10 ... tachiT.png) no-repeat center top; background-color:#bfa165; font-family: Times, Times New Roman; font-size: 12px; line-height: 14px; color: #000; border: 1px solid #000;" >


ooc: Kimitachi



♥ ♦ ♥ ♦ ♥

How can I believe when this cloud hangs over me?

You're the part of me that I don't wanna see...

Forget It.







  words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words



  words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words



"speech speech speech speech speech"




  words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words



  words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words



thought
"speech"
Breaking Benjamin- Forget It.



[/html]
Credits


Messages In This Thread

Forum Jump: